Instruktør
Eva Hansen
Beskrivelse

Blev medlem af DCH-Bjerringbro i 1992 hvor jeg startede på kursushold med min første hund som var et mix af racerne – Ruhåret hønsehund, Collie og Newfoundlænder.

Efter en lang række lydighedskonkurrencer, i først C-klassen så B-klassen, sluttede vi i A-klassen. Sideløbende med lydighed trænede vi Agility, SPH spor og Nordisk Spor. Har deltaget en gang i DCH´s DM i Nordisk Spor.

I 2001 fik jeg min anden hund, som var et mix af Ruhåret hønsehund, Border Collie og Weimeraner. Trænede også denne hund i lydighed frem til A-klassen og opnåede en 2.plads ved DCH´s DM i A-klassen.

Trænede ligeledes Agility samt Rally lydighed med min anden hund. Deltog i enkelte konkurrencer i Agility med god succes.

Fik i 2013 min nuværende hund som er en Viszla. Vi træner nu i Elite klassen i lydighed og har undervejs deltaget i DCHs DM i såvel B- som A-klassen. Har også trænet Agility med denne hund.

Blev uddannet som træner i 1999-2000 og har bl.a. trænet hvalpehold, C-hold, B-hold og A-hold. Har ligeledes været træner i Agility og Rally lydighed.

Er pt. træner for et B-hold samt et A-hold.

Gert Dahl Pedersen
Ilse Hjelmsted Pedersen
Kim Jørgensen
Lis Rosenkrands
Monica Simonsen
Poul Mogensen
Beskrivelse

Blev medlem af DCH-Bjerringbro i 1988 hvor jeg startede på kursushold med min første hund som var en gul Labrador.

Efter en lang række lydighedskonkurrencer, først C-klassen så B-klassen, A-klassen og E-klassen, endte jeg med at blive udtaget til eliteturneringen 2 gange. Sideløbende med det har jeg været jysk mester, vundet lille Nordisk og været udtaget til DM i C, B, A, E-klasserne, Nordisk Spor og Nordisk Eftersøgning.

I 2002 fik jeg min anden hund, også en gul lab som blev til E hund. Efter det begyndte jeg at dyrke SPH-spor med ham. Har været til DM 7 gange i SPH-spor og været til udtagelse til VM hvor vi blev nr. 4.

17 DM-mesterskaber har jeg været udtaget til i alt.

Blev instruktør i 1990. Jeg har trænet hvalpehold, C-hold, B-hold. I de sidste mange år har jeg trænet A og E hunde og gør det stadig den dag i dag.

Har været formand og siddet i bestyrelsen i en del år.

Sebastien D’Antonio
Bente Bruun