Kontingentsatser for 2024

Kontingentåret i DcH Bjerringbro følger kalenderåret. Grundkontingentet dækker medlemskab af lokalforeningen                                                                                                              DcH Bjerringbro samt medlemskab af DcHs kreds 3* og landsforening**.

Træningsgebyr gælder træning på ét hold med én hund.

*Kredskontingent: 120,-kr pr medlem, **Landskontingent: 290,-kr pr. medlem.

Gældende prisliste for grundkontingent, angivet pr. kvartal for fornyelse eller indmeldelse, og holdgebyr:

Grundkontingent

Aktive medlemmer
 (over 15 år)

Ungdomsmedlemmer
 (10-15 år)

Januar - december

800 kr.

650 kr.

April - december

600 kr.

450 kr.

Juli – december

400 kr.

Oktober – december

200 kr.

50 kr.

Træningsgebyr

Alle hold

400 kr.

Træning på hold uden træner

0 kr.

Nedsat kontingent

Trænere og udvalgsmedlemmer***

250 kr.

Træning på ekstra hold – trænere og udvalgsmedlemmer

200 kr.

Æresmedlemmer

Passive medlemmer

450 kr.

*** Nedsat kontingent for bestyrelses- og udvalgsmedlemmer træder i kraft i kalenderåret efter indtrædelse.

Kontingentet opkræves 1 gang årligt den 1. januar for allerede indmeldte medlemmer.

For nye medlemmer opkræves kontingent fra indmeldelsestidspunktet for den resterende del af året.

Betaling:

Grundkontingent og træningsgebyr i h. t. ovenstående vil blive opkrævet via Klubmobil d. 2. januar eller ved indmelding.

Bemærk: Der tilbagebetales ikke kontingent ved udmeldelse.